Preguntes freqüents

1 - Despeses d'enviament i termini de lliurament.

Despeses d'enviament

PORTS GRATIS DES DE 24.90€

Enviaments a Espanya (península) 

Ports gratis en comandes superiors a 24.90€ (no inclosos productes en liquidació)
4,95€ en comandes inferiors a 24.90€ en concepte de transport i manipulació.

Des de 9,95€ en enviaments a les illes Balears.

Lliurament en 24/48 hores després de la notificació del pagament.


2 - Devolucions i garantia de productes.

Devolucions

 Devolucions i garantia dels productes

  Producte defectuós:

La devolució de qualsevol producte defectuós adquirit en Ferreronline.es ha de ser notificada en un termini no superior a 14 dies laborables, a través del nostre e-mail. Indicant que es tracta d'una INCIDÈNCIA i incloent  núm. demanat, referència del producte i desperfecte que presenta. Es recomana adjuntar foto del producte defectuós per a evitar demores en la resolució de la incidència. No s'acceptarà en els nostres magatzems cap devolució de mercaderia que no haja sigut confirmada prèviament per Ferreronline.es.

En qualsevol cas, recorde que per a poder retornar el producte defectuós ha de conservar en perfecte estat l'embalatge i tot el que acompanya al producte.

 

  Devolució sense compromís:

Els articles oferits en la nostra web estan avalats per importants fabricants. Oferir la màxima qualitat i la millor garantia és el nostre compromís amb els nostres clients. Si quan rebes la teua comanda no quedes satisfet, tens un termini de catorze (14) dies naturals, a comptar des de la data de recepció per a executar el dret de devolució (excepte productes personalitzats i roba interior)
Ferreronline.es en aquest cas no es farà càrrec de les despeses d'enviament. Per tant, Ferreronline.es abonarà al client el cost dels productes, mentre que les despeses d'enviament i devolució seran a càrrec del client. És a dir, quan els productes se serveixen correctament però no són del grat del client, Ferreronline.es abonarà el cost dels productes exceptuant totes les despeses derivades de transport que seran a càrrec del client.

Els productes retornats hauran d'estar en perfectes condicions i sense usar, excepte l'ús necessari per a la mera comprovació del seu bon estat i funcionament.

Pots sol·licitar el teu dret a devolució emplenant el formulari que trobaràs en l'apartat "Historial de Comandes" del teu compte. Fent clic en "Detalls de la Comanda" podràs seleccionar els articles a retornar, deixar un missatge i sol·licitar la teua devolució.

Si ho prefereixes pots enviar-nos un e-mail a atencionalcliente@ferreronline.es indicant el número de comanda i els articles a retornar.

Finalment, també pots emplenar i enviar-nos per correu electrònic el següent formulari de desistiment :

    Formulari de desistiment

     (només ha d'emplenar i enviar el present formulari si desitja desistir del contracte)

     A l'atenció de Llibreria Ferrer , Passatge Lombard , 14 ,46702 Gandia (València) (info@ferreronline.es):

    Per la present li comunique que desistisc del meu contracte de venda del següent bé             , demanat el dia         i rebut el dia            

    Nom del consumidor i usuari                                              

    Domicili del consumidor i usuari 

    Data

Et farem arribar la contestació indicant-te les instruccions per a la devolució, una vegada les rebes, hauràs d'enviar els articles en una caixa precintada i amb una etiqueta en l'exterior indicant el teu número de comanda, a la següent adreça:

Llibreria Ferrer 

Passatge Lombard 14, 46702 Gandia (València)

Quan rebem els productes, revisarem l'estat, i en un termini aproximat de 6 dies, enviarem un e-mail acceptant la devolució i procedirem a retornar l'import pagat a qui va efectuar la comanda, utilitzant el mateix mètode de pagament que es va utilitzar en realitzar el mateix, excepte en el pagament contra-reembossament que s'abonarà mitjançant transferència bancària. 

 

CONSELL:
Si quan rep la mercaderia observa que l'embalatge està trencat o abonyegat, o que el precinte ha sigut manipulat, és recomanable que en signar la nota de lliurament del transport el faça constar en el camp d'observacions.
IMATGES PRODUCTES

En alguns casos les imatges dels productes són esbossos que ens faciliten els fabricants. Aquests productes, inclosos els que disposen de foto real, poden patir xicotets canvis en el disseny i no s'acceptarà com a motiu de devolució. Els productes sempre compleixen amb les guies d'estil i disseny que proporciona el propietari de la llicència.

POLÍTICA DE DANYS DE PRODUCTES FUNKO

Un defecte menor en la figura o en l'embalatge que no afecte el contingut no es considerarà un defecte o mal per a reclamacions. Una xicoteta variació de pintura, etiquetes adhesives no incloses o diferents a la foto mostrada, canvis en el disseny o colors de la caixa, taques minúscules, xicotetes curvatures, rascades o clivelles en l'embalatge exterior poden ocórrer en qualsevol punt dels processos de fabricació, subministrament o transport.

Seguint les noves directives marcades pel fabricant quant a la consideració d'un producte defectuós, no s'atendran reclamacions per embalatge en mal estat o amb xicotetes fallades de pintura en qualsevol article de la marca Funko. L'important en el producte Funko són les figures i no l'embalatge.

 

 


3 - Formes de pagament.

Formes de pagament

  • Paypal

    La manera fàcil, ràpida i segura de pagar a través d'Internet. Si encara no disposa d'un compte de Paypal pot accedir al seu web i registrar-se per a començar a gaudir dels seus serveis

     
  • Contra reembossament

    Aquesta forma consisteix a pagar l'import total de la comanda a la recepció d'aquest.

    Aquesta forma de pagament té un recàrrec de 3€ que cobrarà l'agència de transport
       
  • Targetes crèdit

    Passarel·la de pagament SSL amb la qual podrà fer les seues compres amb targetes VISA, Mastercard o Maestro.

    100% segura.


4 - Contacte atenció al client.

En la nostra pàgina de contacte trobares totes les nostres dades i un formulari des d'on podrem resoldre tots els teus dubtes.


5 - Pagament segur.

Els pagaments per targeta es realitzen a través d'una passarel·la de pagament segura amb el sistema 3D Secure que implementen "Verified by VISA" i "Mastercard SecureCode".

Amb aquest sistema, la verificació de la targeta es realitza en dos passos:

1. Introduiràs les dades de la teua targeta en la forma habitual.
2. La passarel·la et redirigirà al teu banc per a realitzar una segona validació amb el sistema de codi personal implementat per la teua banca electrònica.

Amb aquest sistema es garanteix que el pagament el realitza el titular autèntic de la targeta, reduint el frau pràcticament a zero.

A més, la transacció es realitza en la seua pràctica totalitat en els servidors segurs de Banc Sabadell, amb el que mai tindrem accés a les dades de la teua targeta.

En cas de dubtes o problemes de pagament, no tingues objecció a posar-te en contacte amb nosaltres.


S'ha afegit el producte a la llista de desitjos